• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • google
  • youtube

Controlu di qualità Ariza - Esecuzione di u prucessu di ispezione di materia prima

1. Inspezione in entrata: Hè u puntu di cuntrollu primariu per a nostra sucietà per impedisce chì i materiali micca qualificati entre in u prucessu di produzzione.
2. Dipartimentu di Procurement: Notificà u dipartimentu di gestione di magazzinu è u dipartimentu di qualità per preparà per l'accettazione di u materiale in entrata è u travagliu d'ispezione basatu nantu à a data d'arrivu, varietà, specificazioni, etc. di materie prime.
3. Dipartimentu di Materiale: Cunfirmà e specificazioni di u produttu, varietà, quantità è metudi di imballaggio basatu nantu à l'ordine di compra, è mette i materiali entranti in l'area d'attesa di l'ispezione, è avvisate u persunale di ispezione per inspeccionà u batch di materiali.
4. Dipartimentu di Qualità: Basatu nantu à tutti i materiali ghjudicati secondu i normi di qualità, dopu avè passatu l'ispezione IQC, u magazzinu hà da realizà u prucessu di magazzinu. Se i materiali ùn sò micca qualificati, u MRB - rivisione (acquistu, ingegneria, PMC, R&D, affari, etc.) furnisce feedback è u capu di u dipartimentu firmarà. E decisioni ponu esse fatte: A. Ritornu B. Accettazione quantità limitata C Trattamentu / selezzione (a trasfurmazioni / selezzione di u fornitore hè guidata da IQC, a trasfurmazioni / selezzione di u dipartimentu di produzzione hè guidata da l'ingegneria, è per u pianu di trasfurmazioni di Classe C, hè firmata è eseguita da u più altu capu di a cumpagnia.

34


Tempu di post: Jul-31-2023
Chat in ligna WhatsApp!