• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • google
  • youtube

Mid-Autumn Festival in China: Origini è tradizioni

Unu di i ghjorni spirituali più impurtanti in Cina, Mid-Autumn data di millaie d'anni. Hè u sicondu in impurtanza culturale solu à u New Year Lunar. Tradizionalmente cade u 15esimu ghjornu di u 8u mese di u calendariu lunisolar cinese, una notte quandu a luna hè in a so più piena è più luminosa, ghjustu à tempu per a stagione di cugliera di vaghjime.

Mid-Autumn Festival in Cina hè una festa publica (o almenu u ghjornu dopu u Chinese Mid-Autumn). Quist'annu, cade u 29 September, cusì aspettate assai rigali, illuminazione di lanterna (è l'apparizione di plastica rumoroso), glowsticks, cene di famiglia è, sicuru, mooncakes.

A parte più impurtante di a festa hè di riunite cù i vostri amati, ringraziendu è pricà. In i tempi antichi, u cultu tradiziunale di a luna includeva pricà à i divinità di a luna (cumpresu Chang'e) per a salute è a ricchezza, fà è manghjà mooncakes, è l'illuminazione di lanterni culuriti di notte. Certi pirsuni scriveranu ancu i boni auguri nantu à e lanterne è li volavanu in u celu o li flottavanu nantu à i fiumi.

Fate u megliu di a notte da:

Avè una cena tradiziunale cinese cù a famiglia - i platti populari di vaghjime include l'anatra di Pechino è u grancu peloso.
Manghjendu mooncakes - avemu riunitu i migliori in cità.
Assistendu à una di e splendide mostre di illuminazione di lanterna intornu à a cità.
A lune ! Semu particularmente appassiunati di a spiaggia, ma pudete ancu fà una (corta!) caminata notturna in muntagna o collina, o truvà un tettu o parcu per piglià a vista.

Felice Festival di Mid-Autumn !

1


Tempu di Postu: 28-Septembre 2023
Chat in ligna WhatsApp!