• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • google
  • youtube

O le talepe fale i Uosigitone e fa'aalia ai le mafua'aga e le'o avea ai lau puipuiga o le fale ma laina sili o le puipuiga

 

SAMMAMISH, Fufulu - E silia ma le $50,000 le tau o mea totino na gaoia mai se fale o Sammamish ma na maua ai le au gaoi i mea puʻeata - na o ni nai minute aʻo leʻi tipiina laina uaea.

Sa iloa lelei e le au gaoi le faiga o le puipuiga ma le auala e taofia ai, ma tuua ai se tasi tina i Uosigitone ua mafaufau pe o le Ring and Nest mataʻituina faiga atonu e le o lau laina sili lea e puipuia ai tagata solitulafono.

O le fale o Katie Thurik i se pitonu'u filemu Sammamish na gaoia i le silia ma le vaiaso talu ai. Na o atu tagata gaoi i autafa o lona fale ma maua ai le avanoa i le telefoni ma laina uaea.

"Na iu ina tu'itu'i i fafo le uaea lea na tu'itu'i ese ai le Ring ma le Nest mea pueata," o lana tala lea.

“Na o le loto nutimomoia lava,” o le tala lea a Thurik. “O le uiga o la’u tala ua na o ni mea, ae o a’u lava, ma sa latou aveina.”

Sa i ai i Thurik se fa'ailo fa'atasi ma mea pu'eata, ae sa le'i lelei tele i le taimi na pa'u ai le Wi-fi.

“O le a ou le fai atu o se tagata gaoi popoto aua e le popoto pe le o ni tagata gaoi i le taimi muamua, ae o le mea muamua latou te faia o le alu i le pusa i fafo o lou fale ma tipi laina telefoni. ma tipi uaea,” o le tala lea a le tagata poto faapitoa i le puipuiga o Matthew Lombardi.

O Lombardi e ana Absolute Security Alarms i Seattle's Ballard pitonu'u, ma na te iloa se mea pe lua e uiga i le saogalemu o le fale.

“Ou te mamanuina faiga e puipuia ai tagata, ae le o meatotino,” o lana tala lea. “O le puipuia o meatotino e masani lava. O le a e pu'ea se tagata gaoi pe afai e sa'o lau faiga, pe o le a e va'ai po'o ai lena gaoi pe afai e sa'o lau faiga."

E ui e mafai e mea pu'eata pei o Nest ma Ring ona fa'ailoa ia te oe le mea o lo'o tupu, ae e le'o fa'amaonia atoatoa le gaoi.

"Matou te taʻua i latou e faʻailoa, faʻamaonia," o le tala lea a Lombardi. "Latou te faia moni lava se galuega tele i totonu o le malo o mea latou te faia."

"O lea la e tatau ona i ai mea uma i lana lava sone ina ia i ai se gaioiga e mafai ona e iloa - o se faitotoa tatala, o se mea e iloa ai le gaioiga, o se faamalama na ta'e le isi faitotoa matala, o le gaioiga lena, e te iloa o loʻo i ai se tasi i lou fale poʻo lau pisinisi," o lana tala lea. fai mai.

"Afai e te le tuʻuina uma au fuamoa i totonu o le ato e tasi ma e faʻapipiʻi lou saogalemu, e sili atu le puipuia o oe," o le tala lea a Lombardi.

Sa i ai Thurik i le ogatotonu o le faatauina atu o lona fale ina ua tupu le malepelepe. Ua siitia atu o ia i se fale fou ma ua musu e toe avea ma se tagata gaoi. Na ia fa'aleleia i se faiga fa'amautu uaea, o lea e leai se avanoa e mafai ai e se solitulafono ona pulea lona saogalemu.

“Atonu ua fai sina ova tele ae ou te lagona le lelei o le nofo ai iina ma maua ai se puipuiga mo aʻu ma laʻu fanau,” o lana tala lea. “E mautinoa lava o Fort Nox.”

Crime Stoppers o loʻo ofoina atu se taui tupe e oʻo atu i le $1,000 mo faʻamatalaga e mafua ai ona taofia i lenei gaoiga.

Faila Lautele i luga ole laiga • Tulaga o Auaunaga • Faiga Fa'alilolilo • 9001 N. Green Bay Rd., Milwaukee, WI 53209 • Puletaofia © 2019, WITI • A Tribune Broadcasting Station • Powered by WordPress.com VIP


Taimi meli: Iul-18-2019
WhatsApp Online Chat!