Leave Your Message
Applicazioni multiple di l'allarmi di fumu cumpostu è monossidu di carbonu

News

Applicazioni multiple di l'allarmi di fumu cumpostu è monossidu di carbonu

2024-02-19

1.jpg

一、 Applicazione multi-scenariu

Cù u so rendimentu superiore è u so design versatile, l'alarma di fumu compositu è ​​monossidu di carbonu hè adattatu per una larga gamma di ambienti è locu.

1. Ambiente famigliali: A famiglia hè u locu principale di a vita di ogni ghjornu, è u focu è a fuga di monossidu di carbonu sò periculi di sicurezza cumuni. Questa alarma pò monitorà è emette avvisi in tempu reale per assicurà a sicurità di i membri di a famiglia.

2. Lochi publichi: scole, ospedali, centri commerciali, alberghi è altri lochi publichi anu un flussu di persunale frequente, è una volta chì si verifica un focu o una fuga di monossidu di carbonu, e cunsequenze sò gravi. L'alarma pò detectà in tempu è ricurdà à e persone di piglià misure d'emergenza per riduce i risichi.

3. Campu industriale: chimica, metallurgia, energia elettrica è altri prucessi di produzzione industriale ponu pruduce assai fumu è monossidu di carbonu. Questa alarma pò monitorà a cuncentrazione di gasi dannosi in tempu reale per assicurà a sicurità di l'ambiente di travagliu.

二、 Display di funzione avanzata

Utilizemu sensori elettrochimici è fotoelettrichi infrarossi d'alta precisione. Avemu aduprà tecnulugia avanzata di sensori di CO, cusì pudemu assicurà chì pò identificà ancu a quantità più chjuca di CO. In più di a funzione di alarme di basa, l'alarma di fumu compositu è ​​monossidu di carbonu hè ancu equipatu cù luce indicatore rossu, verde è blu è funzione di visualizazione digitale, chì furnisce l'utilizatori cù una sperienza più intuitiva è còmuda.


2.jpg

1. Rossu, verde è blu trè indicatori: Per mezu di i sfarenti culori di l'indicatore luminoso, l'utilizatore pò capisce rapidamente u statutu di l'alarma. Un indicatore rossu indica chì u fumu hè rilevatu. A lumera blu indica chì u monossidu di carbonu hè rilevatu; L'indicatore verde indica chì u dispusitivu hè in u statu di standby normale. U LED verde nantu à a fronte di u dispusitivu lampa ogni 32 seconde. Quandu u putere hè in u statu di bassa putenza, a luce verde diventerà gialla è cumincià à lampassi ogni 60 seconde per ricurdà à l'utilizatore per rimpiazzà u dispusitivu. In casu d'alarma, u dispusitivu attivà u so display LCD integratu per dì a cuncentrazione di monossidu di carbonu o di fumu in a stanza. À u listessu tempu, u LED di status lamperà è si senterà un bip forte chì vi avvisa sia visualmente sia auditive.

2. Funzione di visualizazione digitale: L'alarma hè dotata di un display digitale, chì ponu vede u valore di cuncentrazione di u fumu è di monossidu di carbonu attuale, per chì l'utilizatori ponu capisce più intuitivamente i gasi dannosi in l'ambiente.

3. Vita ultra-longa, chì dura più di 10 anni: U dispusitivu hè furnutu cù una batteria CR123A di più di 1600mAh, chì furnisce u putere è pò sopra à 10 anni di usu.

In cortu, l'alarma di fumu cumpostu è monossidu di carbonu furnisce una sicurità cumpleta per a nostra vita è u travagliu cù e so applicazioni multi-scenariu è funzioni avanzate.